Norman Hakim doakan kebahagiaan Marissa. Kasih sayang seorang bapa kepada anak perempuannya tidak berbelah bahagi. Walau pelbagai dugaan ditempuhi namun ikatan kasih sayang antara ayah dan anak tidak akan terputus.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram, Norman mendoakan agar anak kesayangannya Marissa Dania, menantu serta madu anak perempuannya teguh menempuh ujian rumah tangga.

Norman Hakim Doakan Kebahagiaan Marissa

Malah Norman juga percaya setiap manusia berbeza dugaannya. Pada masa yang sama Norman turut berkongsi kata-kata indah Marissa ketika anaknya itu berusia 10 tahun melalui sepucuk surat. Perkongsian tersebut sempena hari lahir Marissa.

“Abah masa tu baru ‘salam perkenalan’ dalam keluarga kita.Sampai hari ni surat ni masih tersimpan kemas dalam file hardcopy & softcopy papa.

“Dan hari ni jugak…19 tahun lepas, lagi papa takkan lupa momen papa sambut kelahiran Adik dalam kereta. Tak sempat bawak Mama sampai klinik,Adik dah tak sabar nak keluar. Papa ingat lagi first word yg keluar dari mulut Mama bila Adik dah keluar full. Adik nangis sekejap je pastu diam.

“Mata terkebil2 pandang papa pandang mama.Mama cakap “Hidung Norman Hakim laaa…”. Nampak je muka Adik,terus lenyap panic papa.Terus hilang sakit Mama bertarung nyawa lahirkan Adik.

IKLAN

“Sanah Helwah Selamat Ulangtahun kelahiran my baby girl @marissadania. Sayang papa pada Adik dari sambut sendiri kelahiran Adik sampai ke saat ini tak pernah berubah.Hanya mati yang akan pisahkan kasih sayang kita. Tu pun takkan terpisah sbb kita akan jumpa balik kat kehidupan akhirat yg hakiki in shaa Allah.

“Papa sayang Adik, sayang Aslam & sayang Umisya.Semua anak2 papa jugak.Ujian hidup kita berbeza. Doa papa buat kalian tak pernah putus.Allah datangkan hujan,ribut & taufan sbb Allah nak mengajar kita tentang bersyukur dalam tangis & sujud semasa hadirnya pelangi nanti.Percaya & yakin waktu itu akan tiba,” tulis Norman Hakim.

Seperti yang diketahui umum, Norman dan Abby telah berkahwin pada 2002 namun pasangan itu bercerai pada 2009. Selain Marissa, mereka turut dikurniakan dua lagi cahaya mata iaitu Danish Hakim dan Maria Danisha.

Kemudian pelakon lelaki itu berkahwin dengan pelakon Memey Suhaiza pada 2011 dan memiliki tiga anak, manakala Abby pula bertemu jodoh dengan Muhammad Faizal Zakaria pada 2015.

Baca Disini : “Bukan Setakat Bagi Duit Belanja, Tanggungjawab EMOSI Pun Kena Ambil Tahu,” Norman Hakim

IKLAN

Norman Doakan Kebahagiaan Marissa “Papa Sayang Adik, Aslam & Umisya. Ujian Hidup Kita Berbeza”

Sumber : Instagram Norman Hakim

Nana Mahzan akui agak risau. Namun punya cara tersendiri didik anak. Paling penting kata Nana perlu banyak berbicara dengan anak perempuan. Berkongsi cerita sangat penting dan pastikan anak menghormati dan mendengar kata ibu ayah.

IKLAN

Cantiknya anak dara pelakon Que Haidar dan Linda Jasmine, Tengku Ratu Haidar!

Siapa isteri-isteri geng Syatilla angkat tangan. Setuju tak? Memang suami berat mulut dan tak rajin borak bila dalam kereta suara isteri je macam dj radio tak berhenti bercakap. Hihihi.

 

Lubuk konten tentang inspirasi, rumah tangga dan macam-macam lagi,
MINGGUAN WANITA kini di seeNI, download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI