Sumber / Sumber Foto : Instagram Ozlynn Wati 

Bilik rahsia Ozlynn persis kedai runcit, hanya mak-mak mengerti keseronokan ini. Benar tu bila di dapur penuh pelbagai barangan memasak, cukup senang hati golongan ibu. Mana tidaknya ruang dapur merupakan ruangan yang sentiasa digunakan dan paling penting dalam sesebuah rumah.

Bila barangan keperluan harian untuk sekeluarga sentiasa tak perlulah asyik nak berulang alik ke kedai atau pasaraya.

Seperti mana yang dikongsi oleh Ozlynn tentang bilik rahsianya, sememangnya menarik perhatian peminatnya. Mana tidaknya di dalam rumah mereka mempunyai ruang ‘rahsia’ yang menyimpan pelbagai jenis barangan rumah.

Bilik Rahsia Ozlynn Persis Kedai Runcit

“Siapa tahu bilik rahsia aku nih, memang dorang akan selongkar. Ni baru setempat, kalau pusing kiri susu penuh, biskut melambak, kuih dan muih beraneka macam. Makanlah jangan hanya di pandang.

“Tisu tandas? Tisu dapur? Air zam2 pon ada. Selalu yang datang kalau perlukan bekal memang akan masuk bilik rahsia ni, beras basmathi? Wangi? Biasa? Pun ada. Milo? Horlicks? Black coffee? White coffee? Organic sugar? Gula pasir? Maggi?? Ada ruang khas dalam almari.

Senang Siapa Terdesak, Memang Mereka Tahu Nak Selongkar Di Mana

“Beritahu nak ramen? Maggi kari? Bihun pama? Eh banyak jenis, senang siapa tersedak atau terdesak kawan-kawan atau adik beradik. Memang diorang tahu nak selongkar mana.

“Ni la syurga aku, hanya yang suka masak akan rasa perasaan aku ni. Nak syampu ke pencuci baju ke. Memang mudah kena rembat, yang penting sebelum ambil kena ucap alhamdulillah dan doa dulu untuk keluarga aku. Yang ni memang aku paksa.

“Kaum hawa memang akan doa nak ruang ni. Aku doakan semoga korang semua dilimpahkan rezeki yang tidak disangka-sangka.

IKLAN

“Paling penting bila ada rezeki jangan lupa ‘orang tepi’,” luah Ozlynn.

Keluarga besar Ozlynn dan Johan.

 

 

Baca Disini Juga:

Ozlynn Sekeluarga Terkesan Dengan PKP, Tapi Sedar Nasib MAID Lebih Sedih

Lepas Bersalin Ozlynn Berpantang 100 Hari “Suami Yang Baik Akan Sokong Untuk Jaga Kesihatan Isteri”

IKLAN

Nur Latifah Cherdiq Hanania, Indahnya Nama Anak Keenam Johan & Ozlynn “7 Tahun Simpan, Akhirnya Dapat Kepada Pemilik Sebenar”

 

Sumber / Sumber Foto : Instagram Ozlynn Wati 

KEMAHIRAN ASAS BANGKIT WANITA:
Yuran murah dan berbaloi-baloi. Klik link di bawah ini:

Jahit Baju Kurung Pesak : https://toko.ideaktiv.com/product/jom-jahit-baju-kurung-buat-duit-jahit-di-rumah/

IKLAN

Cookies Viral : https://toko.ideaktiv.com/product/cookies-viral-buat-sampai-jadi/

Kuih Frozen : https://toko.ideaktiv.com/product/aneka-kuih-frozen/

Roti & Bun : https://toko.ideaktiv.com/product/asas-bakeri/

Untuk pertanyaan hubungi : 0196328758

Mingguan Wanita boleh diikuti juga di telegram :

https://t.me/bangkitwanitaMW

Follow kami di :

Facebook : https://www.facebook.com/mingguanwanita
FB Grup Cerita Mak-mak Hari Ini : https://www.facebook.com/groups/ceritamakmak
Website: https://www.mingguanwanita.my/
Instagram : https://www.instagram.com/mingguanwanita/?hl=en
YouTube: https://www.youtube.com/c/MingguanWanitaOfficial/featured
Twitter: https://twitter.com/mingguanwanita?lang=en
Telegram MW: https://t.me/mingguanwanita
Telegram Bangkit Wanita: https://t.me/bangkitwanitaMW

#bangkitwanita
#langkahyakinlakarkejayaan
#bisnesdarirumah
#mingguanwanita