Sumber Foto: Instagram Eira Syazira

Ramai yang gemar melihat hubungan mesra pasangan selebriti popular Azad Jasmin dan Eira Syazira. Azad merupakan seorang suami yang suka menyakat dan berperawatakan ceria. Namun sebenarnya dalam mengharungi rumah tangga banyak rintangan yang dilalui mereka, tanpa diketahui orang luar.

Apatah lagi dugaan seorang isteri pada zaman digital ini. Telefon bimbit menjadi peneman setia. Tak disangka ada kejadian yang membuatkan isteri tersentuh hati apabila si suami leka dengan telefon bimbit.

Curahan Hati Eira Syazira & Azad Jasmin Dalam Borak Kelamin

Begitulah juga curahan hati Eira dan Azad dalam Program TV Terbaru dari Mingguan Wanita iaitu Borak Kelamin yang disiarkan pada setiap hari Isnin jam 9 Malam di Astro Ria dan Astro Ria HD bermula semalam (1 Mac).

Air mata Eira turut berlinang apabila mendengar curahan hati suami yang memohon maaf di atas kekhilafannya selama ini yang terlalu ralit dengan telefon bimbit.

Sibuk Dengan Telefon Bimbit, Tanpa Sedar Abaikan Isteri

Menerusi episod pertama yang dikendalikan oleh hos hebat Elly Mazlein dan Awal Ashaari, Borak Kelamin mengupas topik hangat Off Handphone, Sentuhlah Pasangan.

Dek kerana terlalu sibuk dengan telefon bimbit, tetamu jemputan Azad menerangkan berlakunya satu kejadian di mana tanpa sedar dia sudah melukakan hati isteri kesayangan.

“Memang ada kejadian sebab telefon bimbit! Perkara ini berlaku dua hari lepas, mungkin saya rasa saya abaikan dia. Pada waktu itu, saya dengar bunyi dentuman pintu, saya biarkan saja ingatkan angin.

“Namun kejadian sebenarnya ialah Eira baru saja buka dan kemudian tutup pintu kemudian dia keluar dan balik ke Putrajaya.

“Paling Eira sedih, dia cakap dia dah sampai kat Putrajaya tapi saya masih dengan handphone dan dia beritahu, saya mesti ingatkan dia masih berada dalam bilik.

“Saya mula perasan bila pergi ke tandas dan bila buka pintu bilik isteri tak ada,” luah Azad yang begitu kesal kerana telah menguris hati isterinya.

Azad Kena Sindir, “Lauk Handphone Asam Pedas”

Azad juga akui dek kerana tuntutan kerja yang bergantung pada digital dan handphone pada masa kini membuatkan dia terleka. Namun hal yang berlaku memberi kesedaran kepada dirinya.

IKLAN

“Saya memang jenis yang melekat dengan Eira, jadi pelik bila dua hari lalu dia keluar saya tak sedar. Tak pernah berlaku pada kami.

“Semuanya digital sekarang ni , jadi memang handphone kena sentiasa di tangan, 24 jam.

“Kadang tu Eira sindir dan cakap, apa kata makan asam pedas, masukkan handphone sekali. Jadilah lauk Handphone Asam Pedas,” kongsi Azad.

Azad juga menyatakan dia sebenarnya seorang bapa yang begitu menyayangi anak-anak dan tiga anak mereka juga begitu akrab dengan dirinya.

“Anak saya lebih sayang saya dari Eira. Nampaklah Eira makan hati bila dia diam. Dia tunjuk macam dia ok kena faham sebab itu anak dia. Bangun tidur, daddy. Anak pertama dan ketiga sama. Memang saya nampak Eira makan hati harap Eira faham sebab kami tak pernah sebut dan bincang tentang hal ini,” ujar Azad yang turut memohon maaf pada isterinya secara terbuka.

Eira Menangis & Peluk Suami

Eira yang ketika itu tiba-tiba muncul di studio, sambil menangis memeluk suaminya.

“Dalam perkahiwnan turun dan naik, orang nampak kami happy tapi Azad tanggungjawab dia tak pernah lupa terutamanya pada anak-anak. Pada Eira suami isteri ini ibarat burung ada dua kepak.

“Kalau kuatnya sayap itu dia akan terbang tinggi. Tapi kalau salah satu sayap patah tak mampu terbang. Apapun yang berlaku Eira ok sebab Eira memang faham dia dan terima kasih untuk segala-galanya.

IKLAN

“Azad ni jenis yang lebih sensitif dari Eira. Dia tak boleh tengok Eira sedih, Eira tak nak tunjuk Eira terasa atau sedih. Ira tak boleh tengok dia sedih. Yang penting tanggnjawab yang dia lakukan pada anak-anak. Apa pun dia tetap utamakan anak-anak.

“Dalam rumah tangga bukan susah nak jaga pasangan. Eira belajar dari arwah Mummy. Di mana dulu arwah Mummy selalu pesan jaga hati, perut dan tempat tidur. Yang penting saya tahu apa yang dia buat dan dia tahu apa yang saya buat, Eira memang ingat pesan tersebut,” kongsi Eira.

Baca Disini Juga:

BORAK KELAMIN: Program TV Pengakuan Kisah Benar, Mengupas Isu Rumahtangga Secara Terbuka!

“Alhamdulillah ‘It’s A Girl’, Ada Harapan Lagi Untuk Anak Lelaki” – Azad Jazmin & Isteri Dapat Anak Ketiga

“Saya Bersyukur Ditemukan Isteri. Dialah ‘Supermom’ Kepada Anak Kami” Azad Jasmin

Godalah Suami Habis-Habisan!

Salah seorang panel jemputan, Puan Suzana Ghazali, Perunding Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie turut menasihati dan memberi pandangan tentang isu ini.

IKLAN

“Hubungan kelamin suami isteri kena ada sama-sama suka. Macam Eira kategori tak menganggu suami.

“Isteri yang suami sibuk dengan handphone, pergilah goda suami habis-habis. Pergi cari suami!

“Isteri kena main peranan dalam mengatasi masalah ini. Wanita diberikan sifat kasih sayang yang tinggi. Dia kena usahakan. Suami ni ada keseronokan yang lain,” terang Puan Suzana.

Jadi jangan ketinggalan untuk menonton kupasan yang lebih menarik dalam Borak Kelamin Episod akan datang. Ingt temujanji anda, setiap Isnin jam 9 Malam di Astro Ria dan Astro Ria HD.

#borakkelamin

Sumber Foto: Instagram Eira Syazira 

Follow kami di :

Facebook Mingguan Wanita

Instagram Mingguan Wanita

Twitter Mingguan Wanita