kiub tomato

Perempuan memang sanggup buat macam-macam sebab nak kulit wajah licin dan ini antara salah satu tip daripada perkongsian Puan Auni Humaira‎ untuk cantikkan kulit menggunakan kiub tomato.

Haaa… jangan terkejut dengan hasilnya, silap hari kulit wajah jadi licin macam buah tomato tu!

Sebelum tu, sila belli buah tomato buat stok kat rumah ya. Ok, jom tengok macam mana cara dia buat…

IKLAN

Fungsi:

*kecutkan jerawat
*kulit licin n soft mcm baby
*kecikkan pori
*glowing

Cara Buat:

Ambil tomato buah. Saya guna 4 biji. Blend tanpa air. TANPA AIR tau. Baru pure giteww… pastu bekukan mcm ni.senang nk guna nanti.

IKLAN

Tara!! Sekali tengok macam tembikai… rasa nak ngap.haha

Simpan dalam plastik. Nak senang guna zipped bag camni..nak guna ambk seketoi.

IKLAN

Nah, rasa macam nak telan je..haha..best apply sejuk-sejuk kat muka. Scrub malam sebelum tido atau pagi sebelum mandi pun ok.

Selamat mencuba!