Sumber Foto : Instagram Datin Nur Shahida Mohd Rashid

Datin Shahidah bersyukur bawa mak ayah tunai ibadah Umrah. Begitulah luahan hati seorang anak yang begitu menyayangi ibu dan ayah.

Setiap anak mungkin tidak mampu membalas jasa ibu bapa yang telah membesarkan, namun kita perlu cuba sedaya upaya memberikan kebahagiaan kepada orang tua kita.

Datin Shahidah Bersyukur Bawa Mak Ayah Tunai Umrah

Pemilik nama sebenar Datin Nur Shahida Mohd Rashid, 36 yang juga isteri kepada usahawan selebriti, Datuk Seri Aliff Syukri telah berangkat ke Tanah Suci pada 3 November lalu bagi mengerjakan umrah melalui pakej sebuah syarikat umrah yang turut disertai bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri serta beberapa jemaah lain termasuklah ibu dan ayahnya.

Seperti mana luahan perkongsiannya di akaun laman sosial, Shahidah berasa sangat bersyukur kerana dapat mengerjakan umrah bersama ibu bapa tersayang.

Menurutnya lagi ibu dan ayahnya juga turut bersyukur dan bagaikan tidak percaya mereka sudah banyak kali datang ke tanah suci untuk mengerjakan haji dan umrah.

“Alhamdulillah…ada rezeki lagi pergi ke bumi barakah ini bersama kedua-dua ibu dah ayah saya.

“Selalu saja dorang cakap macam tak percaya dah banyak kali datang sini. Haji sudah umrah pun sudah.

“Siapa sangka kan dulu ayah saya hanya pemandu teksi dan juga bekas pengawal keselamatan. mama saya pula kerja sebagai kerani.

Rezeki Orang Tak Sama

“Rezeki orang tak sama. Begitu juga ujian juga berbeza beza. Apa yang kita lihat belum tentu sama dengan apa yg kita fikirkan.

“Banyakkan berlapang dada dgn ujian Allah. Insya Allah bahagia akan datang,” luah Shahidah yang turut membuat hantaran beberapa foto bersama ibu dan ayah kesayangan.

IKLAN

Doakan Semoga Semua Yang Berimpikan Ke Tanah Suci Termakbul

Malah Shahidah juga mendoakan mereka yang mengimpikan ke tanah suci agar hajat mereka termakbul.

“Saya doakan semoga semua yg berimpian utk ke tanah suci ini dapat menjejakkan kaki ke sini.

“Semoga kalian antara insan yang terpilih olehnya,” kongsi Shahidah lagi.

“Semoga Allah Permudahkan Urusan Datin & Keluarga”

Menerusi komen pengikut Shahida di akaun Instagramnya, ramai yang memanjatkan rasa bersyukur dan mendoakan agar dipermudahkan urusan Shahidah dan keluarga tercinta.

Wate Croft – Aamiin allahumma aamiin..alhamdulillah kurnian allah smuga allah permudahkn urusan datin dan keluarga..aamiin

Ainiramli Nbr – Aamiin².. Alhamdulillah.. Mama Dan Abah Datin juga Bertuah Dpt anak mcm datin.. Rezki dikongsi dgn insan Tersyg.. Smoga Asbab kebaikan² ini.. Allah Anigrahkan Rezki penuh barakah utk Datin Sekeluarga

IKLAN

Hamishahbarkat – Assalamualaikum datin bersama ayanda & bonda semoga Allah permudahkan ursan Datin. Doa kan saya juga semoga dapat katanah makkah & madinah .

Mia Amar Amsyar – Datin tlg doakan sy dn pasangan serta ank-anak sy mengerjakan umrah/haji suatu hari nnt…sy teringin sgt-sangat

Nornila Paun – Alhamdulillah,…amin… semoga Allah kabulkan doa datin untuk semua umatNya..semoga Allah kurniakan ana rezeki yang mengembirakan ibunda ana yang tercinta ke tanah haram,aminn yarabalamin.

Sri Diana – Alhamdulillah. Datin dpt bersama dgn ibubapa. Moga terus bahagia doakn saya dpt mengecapi spti datin menikmati anugerah yg Allah beri.

Sumber / Sumber Foto : Instagram

Instagram Datin Nur Shahida Mohd Rashid

SERTAI & DAFTAR SEKARANG KURSUS KEMAHIRAN ASAS BANGKIT WANITA:
Yuran murah dan berbaloi-baloi. Klik link di bawah ini:

IKLAN

Jahit Baju Kurung Pesak : https://toko.ideaktiv.com/product/jom-jahit-baju-kurung-buat-duit-jahit-di-rumah/

Cookies Viral : https://toko.ideaktiv.com/product/cookies-viral-buat-sampai-jadi/

Kuih Frozen : https://toko.ideaktiv.com/product/aneka-kuih-frozen/

Roti & Bun : https://toko.ideaktiv.com/product/asas-bakeri/

Untuk pertanyaan hubungi : 0196328758

Mingguan Wanita boleh diikuti juga di telegram :

https://t.me/bangkitwanitaMW

Follow kami di :

Facebook : https://www.facebook.com/mingguanwanita
FB Grup Cerita Mak-mak Hari Ini : https://www.facebook.com/groups/ceritamakmak
Website: https://www.mingguanwanita.my/
Instagram : https://www.instagram.com/mingguanwanita/?hl=en
YouTube: https://www.youtube.com/c/MingguanWanitaOfficial/featured
Twitter: https://twitter.com/mingguanwanita?lang=en
Telegram MW: https://t.me/mingguanwanita
Telegram Bangkit Wanita: https://t.me/bangkitwanitaMW

#bangkitwanita
#langkahyakinlakarkejayaan
#bisnesdarirumah
#mingguanwanita