Adik Yana Shamsuddin Meninggal Dunia, Isteri Masih Berpantang 37 Hari Di Sarawak

Pelakon dan pengacara Yana Samsudin berkongsi berita duka tentang satu-satu adik lelakinya, Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin yang telah kembali ke rahmatullah hari ini.

Sebaknya hati kakak, apabila adik lelakinya yang baik ini baru saja bergelar bapa. Malah, isterinya sedang berpantang di Sarawak, ketika arwah menghembuskan nafas yang terakhir. Allahu..

 

Kongsi Yana,

Innalillahwainalillahirojiun… lately ni bila baca berita orang meninggal dan ziarah orang meninggal.. rasa terlalu sayu.. sampai rasa nak elak pun ada sebab tak dapat bayangkan kalau terjadi kat diri sendiri.

Hilang abang, hilang ayah hilang suami sekelip mata. .

Rupanyaa hari ni…

Aku kehilangan adik aku.. Ya Allah .. macam mana nak ada kekuatan diri ni.. satu satunya lelaki dalam adik beradik, baru jadi ayah 37 hari…..

IKLAN

Dik… ada bagitau Nana yang nak balik Yong peng minggu ni kan sebab nak sambut birthday sekali

Rupanya betul akak bawa ko balik dik… kejap lagi kita jumpa Nana dan Fattah , mak abah dan semua ya..

 

Adik Yana Shamsuddin Meninggal Dunia, Isteri Masih Berpantang 37 Hari Di Sarawak

 

IKLAN

Adik Yang Memudahkan Urusan Orang Lain

Dik.. akak halalkan segalanya dunia akhirat… Dik , ko seorang yang memudahkan urusan orang lain.. ada masalah diam.. takda masalah pun diam.. .

Tak da apa lagi akak boleh cakap , akak dah sakit kepala sakit mata menangis dari siang tadi.. akak terlalu sayang kan ko , tapi Allah lebih sayang kan ko dari segalanya…

Ko pergi tanpa kata apa apa kepada kami.. Nana masih pantang kat Sarawak .. ko pergi tinggalkan dunia ni sorang sorang kat rumah tu dik… .

Ya Allah sedih akak dik .. tapi akak tengok di sebalik hikmah semua ni mudahnya kau pergi dik… .

Semoga Allah ampun segala dosa dan mudah kan urusan di akhirat kelak… amin..

Mohon doakan Al-Fatihah buat arwah adik saya Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin. @fahmiharith #achikamie yang meninggal masa tidur .. .

IKLAN

Mohon jika ada salah silap arwah minta halal makan minum arwah. Kalau ada apa apa PM saya dan suami saya ya.. @fadzilzahari … yang benar -YS @mizznana88

 

 

Yana merupakan anak ketiga daripada lima orang adik beradik. Bapanya, Samsudin Jamuri berasal dari Yong Peng dan ibunya, Suhaily ‘Elly’ Abdullah dari Serian, Sarawak.

MW : Al Fatihah.. semoga roh arwah Muhammad Fahmi Harith Bin Samsudin di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman di taman-taman syurga yang indah.

Baca sini :Rasa bersalah, Mateen cedera kena enam jahitan di kening Yana Samsudin minta maaf pada anak, suami

Sumber/Foto : Yana Samsudin