Sumber/Sumber Foto: Instagram rossa.sera

Naluri isteri tidak pernah salah, sememangnya luluh hati apabila suami yang disayangi curang. Bukan sekali namun berulang kali.

Sebelum ini pelawak, pelakon dan kini bergelar penyampai radio Hot FM, Shuk Sahar pernah dikaitkan mempunyai hubungan dengan seorang wanita bernama Fara Salleh. Namun semuanya reda apabila Shuk akui kesilapan tersebut.

Terbaru menerusi perkongsian di Instagram milik isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah telah mendedahkan tentang kecurangan suaminya dengan wanita yang sama.

Pendedahan tersebut ternyata menggemparkan dan wanita yang mempunyai dua cahaya mata ini juga memberitahu Shuk tidak mahu keluar dari rumah wanita tersebut walaupun sudah dirayu. Rossalennah juga mendapat tahu bahawa Shuk masih lagi berhubung dengan Fara dan suaminya itu tidak pulang ke rumah dan tinggal di rumah wanita berkenaan.

Naluri Isteri Tak Pernah Salah, Allah Tunjukkan Semua

IKLAN

“Allah tu maha adil.. naluri isteri x pernah salah.. Allah dah tunjuk semua slama ni tp ak diam.. seraa ada saksi pergi sini dgn p.a shuk.. dia kol faara.. suru shuk kluar.. shuk bercakap melalui fon fara kta xnak kluar.. selagi ak ada.. apa jdi dia xkan kluar.. bygkn la apa perasaan aku .. ak x pernah sesedih ini.. sesakit ini .. ak dah cukup pendam mcm2.. Allahukabar.. bila Allah menghendaki akan sesuatu tiada siapa dpt halang..
“ak dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah.. kau usir aku.. kau campak kasut shuk depn ak suru bawa balik.. apa dosa ak kamu but mcm ni.. ak ada anak2 ak perlu jaga.. kau canang ak sana sini.. kau persendakan aku.. dan kau @shuk_hotfm kau setiap hari balik menipu dgn aku.. kau buat ak dgn anak2 mcm xda perasaan.. ak dah melutut merayu dgn kau tolong balik pda kmi.. sayang kmi.. tp apa yg kau buat mlm ni.. apa yg kau buat slama ni.. ak sayangg kau dgn anak2 ak x sanggup berpisah.. tapi kau hancurln aku hari demi hari.. kau tpu aku.. ak dah puass sgt menangis.. kaki kau pun ak dah cium @shuk_hotfm minta ampun spy kau balik la dgn aku dan anak2.. esok2 nya kau buat lagi.. kau buat lagi .. dah xda rasa bersalh pun dlm diri,” tulis Rossalennah.

“Selama Ini Aku Hanya Diam, Sabar”

IKLAN

Kongsinya lagi menerusi entri di Instagram;
“Slama ni ak diam, dah ckp diam.. sabar.. kena maki walaupun besabar dan bertahan.. diam demi menjaga aib suami.. tp semakin lama diam drg semakin menyakiti aku smp saat ni.. yg 1 sibuk mengejar yg bujang.. yg bujang ni x sedar diri asyik2 nak buktikan pda smua org yg dia x besalah dan x mengganggu rmh tangga org.. sama ja.. dua2 x sedar diri buat ak dan anak2 aku mcm ni.. ak di cakap mata duitan bertahan sbb nak hidup mewah.. kenapa smp macam tu anggapan kau.. kau prempuan aku pun prempuan.. aku bertahan demi anak2 aku.”

Selama Ini Tutup Kisah Aib Suami

IKLAN

“Dan kau @shuk_hotfm trima kasih dah tinggalkn aku dengn anak2.. ak dah bertahan smp saat ni.. menutup segala celah yg buruk demi masa depan anak2.. tp hari demi hari.. kau buang aku dgn anak2.. kau biarkan aku kena maki hamun dgn betina ni slama ni..
“Aku suruh kau keluar , kau x kluar.. kau x balik duduk rumah betina ni.. ak di halau mcm org xda maruah dan harga diri.. suami aku ada dalam rumah ni.. ak dah suru buka utk cek tp ak d halau.. kasit shuk pergi kerja pagi tadi.. Malam ni perjalanan ku jauhh sgt.. org tido tapi ak bekliaran cari laki aku d mana.. jgn cakap ak buka aib lagi.. sbb bila ak smpn drg makin selesa sgt tgk ak mcm org bodoh”.

Nasihat Dari Pengikut Di Instagram

Sumber/Sumber Foto: Instagram rossa.sera

Follow kami di :
Facebook Mingguan Wanita
Instagram Mingguan Wanita
Twitter Mingguan Wanita