• 3.3K
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    3.3K
    Shares

Lucu sebenarnya gurauan suami ini, Akhtar Syamir a.k.a Bro Ohsem untuk isterinya, Nora Azni. Bukan sebab koleksi beg tangan mewah tau intan berlian, tapi koleksi tudung yang berkotak-kotak. Yang mana jumlahnya ada yang melebihi 1000 helai tudung berlainan jenama, corak malah jenisnya.

Apa pun yang suami ini kongsikan, ianya ada banyak benarnya. Kalau tak percaya.. cuba belek tudung mak-mak itu. Tak mungkin cuma dua helai dalam almari atau tergantung dalam bilik tu. Betulkan..

Pendedahan Suami Tentang Koleksi Tudung Isteri.. Ada Tu ‘Hadiah’ Katanya

Saya dengan ini menyarankan SPRM supaya menyiasat semua suri rumah tak kira sepenuh masa atau tidak.

Siasatan perlu difokuskan kepada bagaimana mereka boleh menyimpan hampir 1000 jenis tudung berlainan jenama, jenis dan corak yang berharga paling kurang RM10 setiap satu.

Pendedahan oleh para suami mendapati tudung – tudung tersebut ada yang dibeli dan ada yang dihadiahkan. SPRM perlu menyiasat siapakah pemberi hadiah tersebut kerana para suami dah tak ingat berapa banyak tudung kami belikan untuk isteri.

Siasatan lanjut juga perlu dibuat terhadap mereka kerana kami perlu tahu kenapa setiap kali keluar, isteri asyik pakai tudung yang sama je. Alasan tudung tu selesa dan senang jadi tidak sepatutnya diterima kerana tudung – tudung lain dalam almari tu pun lebih kurang samaaaaa je.

Diharap dapat juga siasat peniaga tudung yang jual tudung susah nak jadi. Jenuh kami tunggu mereka bersiap. Hahaha..

Alang – alang dah siasat tu, tanye sekali kenapa tudung yang diorang beli tu selalu tak padan dengan baju diorang. Please… Kami perlu tahu.

Kalau Tak Ada Tudung Dalam Almari.. Tengok Dalam Kotak

Lagi satu, kalau takde dalam almari, cuba tengok dalam kotak. Diorang selalu simpan dalam tu kalau dah banyak sangat.

Terbaru. Terdapat laporan ramai yang order tudung online tapi letak alamat ofis supaya perbuatan mereka dapat dirahsiakan dari suami.

Diharap pihak SPRM tidak akan menghantar pegawai penyiasat wanita untuk menyiasat kerana dikhuatiri diorang akan berborak pasal tudung je nanti. Tak pasal – pasal kes tutup dan ada yang bawak balik sehelai dua. Hahaha..

Terkini. Sila bawa pasukan pemusnah bom sekali kerana tudung yang dah bergosok tu amat bahaya kalau tersentuh. Selalunya anak dan suami jadi mangsa. Confirm meletop !

Tolong SHARE. Perkara serious nie.

Jangan lupa TAG orang yang patut disiasat ya.

Kalau sape – sape rasa memang bersalah tu, cube kongsi gambar koleksi tudung korang? Boleh cuci mata sikit. Hehehe..

Kepada makcik bawang, ini post gurauan je. Bukan serious. Jangan marah haaa..

Sumber/Foto : Akhtar Syamir

Jangan Lupa Komen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
KORPORAT   |   POLISI DATA PERIBADI  |  PENAFIAN   |   LANGGANAN   |   PENGIKLANAN   |   KERJAYA   |    HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Dikendali Oleh Astro Group

error:
" "