Pesanan ikhlas para gadis! “Kalau kaya dan muka hensem cam gorilla pun tak guna juga kalau jenis curang dan tak setia… Kan!!!” Begitulah antara pesanan daripada Tuan Mohd Ezairol Rezan Zainol buat para gadis di luar sana.

Bekas Kapten Pesawat dan Jurulatih Kapal Terbang pesawat PDRM yang gemar berkongsi ilmu dan pengalaman untuk kebaikan bersama memberi komennya yang tersendiri tentang tindakan seorang gadis yang menulis di platform sosial media secara terbuka mencari jodoh dengan pelbagai kriteria dan syarat untuk lelaki di luar sana.

Pesanan Ikhlas Para Gadis!

Sememangnya dalam memilih jodoh perlulah cari yang terbaik. Namun sebelum menamatkan zaman bujang kenalah benar-benar mengenali hati budi lelaki yang akan menjadi imam kita.

Setuju dengan apa yang dicoretkan oleh Tuan Mohd Ezairol kuasa memilih itu terletak di tangan kita.

“Sejak viral Wany Hasrita menamatkan zaman solo dengan lelaki pilihan hatinya, makin ramai gadis yang mencuba nasib cari jodoh di media sosial.

“Dalam bab ni Aku memang sokong tindakan adik ni. Aku pun ada anak perempuan, 19 tahun dah umurnya. Sudah pasti Aku inginkan yang terbaik untuk anak perempuanku.

IKLAN

Berhak Pilih Yang Terbaik

“Kita semua berhak memilih dengan siapa yang kita nak bersama dalam hidup kita.

“Oklah, ni pesan Aku untuk adik ni dan juga buat semua para gadis yang masih mencari jodoh syurga mereka.

“Kuasa memilih di tangan kita. Nak pilih pasangan, mesti kita nak yang terbaik. Biarlah apa orang nak kata yang penting kita bahagia dik”, till jannah gitu…

“Eh, bukan dengan abang dik, abang dah berpunya. Maksud abang dengan bakal jodoh pilihan adiklah…

“Nanti tak pasal-pasal pula Aku kena tidur luar bertemankan unggas dan nyamuk.

Jodoh Pertemuan Di Tangan Allah

“Pesanan ikhlas buat semua para gadis! Jodoh pertemuan semuanya di tangan Tuhan.

IKLAN

“Hari ni mungkin dialah yang terpelajar, terbaik, terpaling alim, terkaya, terhensem, terwangi, terlajak laris dan segala ter lagilah…

“Apa yang paling penting dalam sebuah ikatan perkahwinan adalah kesetiaan dan lelaki yang punyai rasa tanggungjawab.

“Jika kau jumpa lelaki yang macam ni, jangan lepaskan… Itu je abang nak pesan.

“Kalau kaya dan muka hensem cam gorilla pun tak guna juga kalau jenis curang dan tak setia… Kan!!!

“Jadikan dua kes artis lelaki yang tengah hot pasal “orang ketiga” itu sebagai satu pengajaran,” semoga perkongsian yang diberikan memberi manfaat pada gadis di luar sana.

IKLAN

Baca Disini : Kalau Dah Jodoh..18 Tahun Hubungan Terputus, Pasangan Selebriti ‘Bennifer’ Akhirnya Berkahwin

4 Tahun Bergelar Ibu Tunggal, Ziana Zain Akui Soal Jodoh Bukan Keutamaan “Mohon Allah Beri Terbaik Dalam Kehidupan”

Sumber : Facebook Mohd Ezairol Rezan Zainol

Sumber Foto : Canva 

Facebook : https://www.facebook.com/mingguanwanita
FB Grup Cerita Mak-mak Hari Ini : https://www.facebook.com/groups/ceritamakmak
Website: https://www.mingguanwanita.my/
Instagram : https://www.instagram.com/mingguanwanita/?hl=en
YouTube: https://www.youtube.com/c/MingguanWanitaOfficial/featured
Twitter: https://twitter.com/mingguanwanita?lang=en
Telegram MW: https://t.me/mingguanwanita
TikTok: https://tiktok.com/@mingguanwanita