‘Mama Abah Ada Di Mana Mana..’ Gelagat Ibu Ayah Heliza Helmi Mencuit Hati

Sebenarnya, kalaulah ditanya siapa superhero di hati anak-anak, tentu ada yang meletakkan mak dan ayah itulah ’superhero’ paling dekat sekali.

Buktinya, seperti yang dialami penyanyi Nur Heliza Helmi dan adiknya, Hazwani ini. Katanya mak ayahnya itu boleh tiba-tiba muncul di mana tempat pun anak-anaknya ini pergi.

Kadangkala terserempak mak ayah di masjid, di kedai makan dan yang paling comel perkongsian video ibunya, Latifah Muhammad ceria melambai-lambai Heliza, sambil membonceng motorsikal dipandu ayah Heliza, Helmi Haji Mohd Hasbi.

Ramai yang berasa bahagia dengan perkongsian Heliza ini. Malah, follower Heliza turut berkongsi pesanan, selagi mak ayah ada inilah ‘enjoy’ momen yang ada. Kerana bila keduanya dah tiada, itulah yang paling dirindui.

IKLAN

Mama Abah Ada Di Mana Mana!

Siyes. Memang mengejutkan. Kadang bila kakja dan @hazwanihelmi nak sampai rumah tiba tiba dorang ada kat belakang , pernah sekali kakja dan ika solat kat satu masjid ni, masa bagi salam, tengok-tengok sebelah kakja mama depan kakja abah.

Pastu pernah kakja makan kat kedai makan ni, pastu makcik tu kata ayah kamu baru je balik tadi dari makan.

IKLAN

Banyak lagi lah adegan yang mama abah ada di mana mana haha

Baca sini : ‘Saya nak ambil wudhu je’ Heliza tergamam sinki pecah depan mata

IKLAN

Comel kan kisah Heliza dan Hazwani ini. Seronok bila dalam waktu tak terjangka boleh terjumpa emak abah sendiri. Terasa lah mak abah tu sweet sangat.

Sumber/Foto : Heliza Helmi