Kalau Isteri Nak Ambil Gambar Bersama, Turutkanlah.. 'Susah Sangat Ke Nak Layan Keinginan Itu’

Susah sangat kah nak layankan emosi keinginan seorang isteri? Bukan dia minta macam-macam pun.. cuma nak ambil gambar bersama suami tercinta saja. Lagipun, dengan cara inilah isteri akan rasa lebih bahagia dan dihargai suami.

Sebab itulah, kalau isteri Akhtar Syamir (BroOhsem) ini minta ambil gambar berdua dengannya, dia tak menolak. Diturutkan saja, asalkan isteri rasa tenang. Bila isteri tenang, hatinya senang. Nanti suami pun akan rasa bahagia sama.

Catatan suami ini ringkas saja, tapi ‘deep’ maksudnya. Bagus cara suami ini melayan emosi isterinya, Nora Azni. Jangan pula sebab nak bergambar isteri dicop mengada. Sedih sangat bunyinya tu.

Layankan Lah Kalau Isteri Nak Ambil Gambar Bersama

Kepada suami semua. Kalau isteri nak ambil gambar bersama tu layankan la. Bukannya selalu. Tak rugi pape pun.

Ini tidak, ada yang sampai nak bergaduh bila nak bergambar. Lepas tu kalau bergambar pun payahnya la nak senyum. Nak pegang lengan pun tak bagi. Inikan pula nak pegang tangan.

Kesian la kat isteri tu. Dia happy dengan kita. Dia nak abadikan waktu indah tu dengan kita. Kenapa susah sangat nak layankan keinginan dia tu? Bukan kena keluar duit bagai.

Naluri isteri ingin saat yang bahagia diingati. Bila tengok kawan – kawan bergambar ceria, sweet, cantik bersama sang suami, saya yakin fikiran isteri terus bayangkan suami dengan diri dia dalam situasi yang sama.

Sekeping Gambar Yang Boleh Menceriakan Hati Isteri

Bukan untuk menunjuk – nunjuk keluarga bahagia ke apa. Gambar bersama pasangan dan keluarga adalah satu benda yang positif. Satu gambar yang cantik boleh menceriakan hati isteri kita untuk jangka masa yang lama. Isteri yang ceria akan menjadikan keluarga yang ceria. Lagipun, berkongsi sesuatu yang positif jarang sekali akan mendatangkan kemudharatan.

Kongsilah kebahagiaan dengan semua orang asalkan dengan cara yang tidak melampau, In Shaa Allah ia akan mendatangkan kebaikan buat semua.

Suami semua, senyumlah, peganglah erat isterimu. Ceriakan wajahmu. Demi si dia. Yang mencintaimu selamanya.

Yang mana belum berpunya pula, janganlah jadikan ianya satu perkara yang negatif, cuba ambil yang positif dan tanamkan dalam hati yang suatu hari nanti, aku juga akan sebahagia ini. Be strong ok?

Apa kata korang semua kongsi gambar sweet muweet dengan pasangan korang kat komen. Kita sama – sama kongsi kebahagiaan kita.

Sumber/Foto : Akhtar Syamir

Jangan Lupa Komen