Zulin Aziz baru 10 bulan kahwin namun sering diasak soal zuriat, “mohon doa baik buat kami”. Anak antara persoalan yang sering ditanya selepas pasangan mendirikan rumahtangga.

Bila tak kahwin, soalannya bila mahu bertemu jodoh. Bila sudah berumur sikit bila nak jadi nenek. Pendek kata masyarakat tak pernah berhenti bertanya hingga kadangkala yang menjawapnya terasa lelah.

Hal sama dilalui pelakon dan pengacara Zulin Aziz, 33 yang mendirikan rumatangga pada 20 Februari lalu bersama suami dikasihinya Farhan Norzaini, 35 di Masjid Negara, Kuala Lumpur.

BACA ARTIKEL MENARIK DI SINI :- Zulin Aziz & Farhan Selamat Bernikah

Tak Malu Kongsi Kisah Duka Mencari Cinta Sejati, Zulin Kini Bahagia Jodoh Ketentuan Ilahi

IKLAN

Zulin Aziz Nikah 20 Februari, Tunang Akui “Dialah Wanita Yang Saya Mahu Sehidup Semati”

Pasangan sama cantik sama padan ini sering menjadi tumpuan dan mereka juga tak terkecuali ditanya soalan yang agak cliche ini.

@zulinazizThank you so much @ladysnighthq menemani Honeymoon kami 🥰❤️🥰 . Korang pulak try okies 🤭 Penting sgt @ladysnighthq korang kena ada jugak tau 😍 bestt sgt sbb.. . ✅ Mengetatkan miss V ✅ Rawat keputihan ✅ Hilangkan bau & gatal2 miss V ✅ Rawat masalah kurang ghairah/kekeringan . MAK2, ISTERI2, BUJANG2 SEMUA WANITA BOLEH PAKAI TAU 🥰😍 . Btw…Suami ni kena ikat dia btl2 tau sampai dia nk lekat 24 jam je dgn kita 😍 ANAK DARA pun kena jaga dari sekarang 🥺 Sapu2 je dah siap, kesan sepantas 5-30 minit 😘 Lulus kkm ☑️ . Tekan link pada bio @ladysnighthq @ladysnighthq @ladysnighthq . Order sekarang utk dapatkan YEAR END SALES 🤩, tips memikat hati suami, cara pantas rawat keputihan & byk2 freegift dari @ladysnighthq 🥰💕♬ sonido original – an.mochi

 Kongsi Zulin yang kini sedang bahagia berbulan madu di Korea berkata, selepas keguguran Ogos lalu, dirinya sering diasak dengan pertanyaan tentang anak.

IKLAN

“10 bulan usia perkahwinan kami asyik diasak dengan soalan bila nak ada anak. Kami pun macam pasangan yang lain pastinya ingin zuriat.

Ujarnya lagi, mereka tidak akan pernah berhenti berusaha untuk mendapatkan zuriat. Malah, Zulin akan memastikan dia dan suami akan pergi berbulan madu setiap kali mempunyai masa terluang.

Kami tak pernah berhenti berusaha. Sebab tu kalau ada masa kami luangkan waktu pergi honeymoon. Kualiti masa bersama.

IKLAN

Dalam pada itu, bekas penyampai Suria FM ini meminta orang ramai untuk mendoakan yang terbaik buat dirinya dan suami.

Kami tak pernah berhenti berusaha. Mohon doa yang baik-baik buat kami ya? Penantian harus ada kesabaran kan?

Anak,rezeki dari Allah dan doakanlah yang baik-baik untuk orang lain. Jika Allah belum mengizinkannya usah diasak tentang hal ini kerana ia mungkin memberikan tekanan pada yang menerima. Zulin dan suami tak sampai setahun pun lagi mendirikan rumahtangga, ada banyak lagi masa buat mereka berdua. Doakan yang baik-baik.

Follow kami di Facebook , Website , Instagram, YouTube , Twitter , Telegram MW dan TikTok Mingguan Wanita untuk mendapatkan info, berita terkini serta artikel-artikel menarik.