Jika masih ingat dengan adik Fattah Anas,4 yang video spontan keletah comelnya dulu VIRAL duduk dalam sangkar kucing. Menjadi selebriti media sosial yang telah mencecah 1.2 juta followers di Instagram, populariti si cilik yang lebih dikenali sebagai Anas bagaimanapun dicemburui segelintir pihak. Termasuk ada juga yang mengkritik ayahnya mengambil kesempatan ke atas anaknya.Terkini dikhabarkan ayah Anas, Mohamad Firdaus sedang menanggung sakit dipercayai akibat terkena buatan orang.

Perkara tersebut dikongsikan di Instagram fattahanas_boyyeah sendiri beserta kapsyen serta beberapa keping gambar jarum karat beserta darah.

Berikut perkongsian tersebut;

Allah Maha Kuasa..Demi Allah, yang baik-baik hanya untuk Dia. Yang hina tu saya.Ampunkan saya jika sakitkan hati kamu.. penat aku tanggung, penat aku bawa.

Tutup penat ni dengan senyuman untuk orang lain. HINAnya lagi. Ye takpe memang hina. Saya terima. Macam-macam dah kena, sakit.. memang sakit.
Habis? banyak dah habis..habis daaa. Jadi cukup lah tu. Mohon, merayu demi ANAS DAN ANEESA.

Kesian Anas , Kesian Aneesa.
Depa kena tempias tu.. depa nampak tempias ni. Kesiankanlah kat depa.
Ni kite rehat pejam mata, jap lagi bukak mate, kita senyum macam biasa.

 

IKLAN

Anas Sedar Perubahan

Sementara itu, di dalam posting lain, Mohamad Firdaus juga memberitahu bahawa Anas sedar perubahan yang berlaku setelah dirinya di sihir.

Sedar tak sedar sebenarnya dia macam paham perubahan yang ketara berlaku.Dia nampak mak ayah dia bergaduh teruk. Dia nampak ayah dia sentiasa nak sibukkan diri sebab nak sorang sorang. Dia nampak ayah dia jadi panas baran. Dia nampak macam macam. sampai pernah dia mengadu , nampak kelibat ‘hantu’.

Kalau ingat, ade video yang dia cerita dia mimpi ular hitam.
Tapi kami gitu-gitu je. Tak terpikir akan ada manusia yang sanggup buat perkara syirik walaupun macam-macam tanda Allah tunjuk kebesaran Dia.

Tapi takpe. Sakit yang ayah budak ni kena, dia pun tak pikir selama ni. Tak layan pun sebab banyak lagi hal lain yang positif nak kena pikir. Bukan tak sakit..sakit. Bukan tak terseksa, seksa. Ntah lah..
yang tahu jer tahu.

IKLAN

Pergi berubat sane sini duk main kot kot kot jer dan Alhamdulillah, dengan izin Allah, semalam pergi nak check mak, skali scan semua yang lain tak de ape, eh ayahnya kena.

Takpe.. tak de hal. Memang awak dah berjaya dah. Memang jatuh teruk dan nak rebuild balik semuanya memang makan masa dalam keadaan aku ni lembik. Adoi la.. Nak tak nak, dah kena baring macam orang sakit.Itu pun bangun lagi buat itu buat ini.

Takpelah.. saya REDHA, tapi please.. cukup lah tu.Bagilah peluang saya jaga anak saya sampai besar, sampai buat dia BERJAYA. Please..

Rezeki milik Allah. Dulu saya doa, saya dapat.Saya doakan semua kita yang ada masalah termasuk lah dari saya sendiri untuk dipermudahkan segala urusan di dunia, dilimpahkan dengan rezeki yang banyak.

IKLAN

Amin.. InshaAllah.

Baca Lagi Di Sini:

“Kalau Jumpa Kain Kuning, Buanglah Aku Di Sungai..” Perintah Jin Yang Dihantar Ke Rumah Kelamin Terkena Sihir Pemisah

Ikhtiar Minyak Bawang Putih-Lada Hitam, Buang ‘Gangguan’ Angin Dalam Badan

MW: Jika betul semoga terbuka hati orang yang hantar untuk insaf dan memaafkan ayah adik Anas atas apa juga perbuatannya yang mengguris hati. Maafkanlah dia. Semoga keluarga adik Anas akan terus tabah dan kuat dan ayahnya kembali sihat dan sembuh.

Sumber: Muhammad Fattah Anaz

Show comments
IKLAN