tomato untuk cantik

Tak sangka, wanita ini cuma guna buah tomato untuk cantik dan buat kulit jadi makin gebu. Patutlah ramai yang suka guna petua ini ya, senang dan hasilnya superb! Nak tahu cara yang betul ikuti langkah mudah yang dikongsikan oleh Rusmida Rusdi

Tomato kat dapur tu mampu tau glow glow muka. Baru habis RM2 3 biji.

Sejak adik Mida amal benda ni. Gerammm… tengok muka dia sekarang. Dulu bergerutu habis.

IKLAN

Bahan-bahan yang diperlukan:

Tomato 3 biji
Blender
Mold ikut suke bentok
Peti ais

Cara-cara:

1. Blend tomato masuk mold letak peti. Senang sangat.
2. Esok gune sapu muka.

IKLAN

Lepas guna tu biar serap kering. Pastu akan rasa kulit lembut yang amat!

IKLAN

Macam tak percaya je dalam seminggu habis parut jerawat hilang. Ohsem!

Nota:
Pssst #Share la rugi je ada bahan kat dapur tak guna.