Buat wanita yang ada masalah lebam bawah mata, kulit muka kusam, liang pori besar boleh cuba petua semula jadi yang dikongsikan oleh Faarihah Kadir ni. Tak susah pun, semuanya menggunakan bahan-bahan yang ada di dapur je. Nak buat pun senang, yang pastinya dijamin selamat sebab tiada bahan kimia.Lakukan dengan konsisten dan rasai perbezaannya.

Berikut perkongsian tersebut;

Kulit sihat cantik dan glowing dengan menggunakan bahan dari dapur.

“Saya nak kongsi satu tips untuk dapatkan kulit glowing hanya menggunakan bahan dari dapur sahaja”.

Bahan-Bahannya:

Sebatang Timun
Sedikt Madu
Secawan Air bersih

Cara-Cara Membuat:

1.Masukkan potongan timun, madu dan air bersih ke dalam mesin pengisar.

2.Kisar sehingga hancur dan lumat.

3.Masukkan ke dalam bekas kiub ais, simpan dalam peti sejuk dan bekukan.


4.Setelah beku, gosokkan selama 10 minit sekitar wajah dan bilas dengan menggunakan air bersih. Amalkan setiap malam.

Tips ini penting untuk menghilangkan lebam bawah mata dan kulit muka yang bersih glowing dan sihat.Muka pun terasa amat segar dan liang-liang pori pun makin mengecil.

Jangan lupa #share untuk dapatkan kulit yang sihat, dan cantik. Jooom kita cantik dengan bahan semulajadi hanya dari dapur.

Jadi buat wanita yang nak bercantik-cantik tu, tak perlu guna produk mahal-mahal. Guna petua semulajadi ni pun dah boleh buatkan kulit wajah berseri, hilangkan lebam bawah mata tu.Jimat kos tapi kesannya tip top! Tapi yang paling penting kena rajin dan konsisten iya, baru lah berkesan.

Semoga bermanfaat, selamat mencuba!

Sumber: Faarihah Kadir